четверг, 7 апреля 2016 г.

До дня здоров`я

       Всесвітній день здоров’я відзначається в день створення Всесвітньої організації охорони здоров’я, устав якої було прийнято 7 квітня 1948 року. На сьогодні до цієї події підключилися двісті країн, які зробили свій вибір на користь здоров’я людей.
Україна була однією із перших таких країн – ще в 1948 р. відбулося підписання відповідних угод, а після отримання незалежності у 1991 році вона поновила свій договір.

У цей день активно пропагується здоровий спосіб життя, як це повсякденна турбота про збереження та зміцнення свого здоров’я. Велике значення в цьому відіграє режим дня. Щоб не гаяти марно часу, його варто розпланувати. Важливо передбачити час для всього: сну і навчання, відпочинку і занять спортом. Найголовніше – режиму дня потрібно дотримуватися обов’язково!
Наша бібліотека теж приєдналася до цієї події, і для учнів 4-7 класів було проведено уявну гру-подорож "До країни здоров,я!". У подорожі було п,ять зупинок: 
                          1 зупинка "Наші предки знали, що споживали"
                          2 зупинка "Як ми їмо?"
                          3 зупинка "Вітаміни корисні для людини"
                          4 зупинка "Гігієнічна"
                          5 зупинка "У здоровому тілі - здоровий дух". 
Діти відгадували загадки, розповідали, які страви готують їм бабусі. Свято дуже сподобалося дітлахам.

Комментариев нет:

Отправить комментарий